regeneracja koła dwumasowego

Modyfikacja z dwumasowego koła zamachowego na jednomasowe koło zamachowe także czasem okaże się znakomitym wyjściem Regeneracja przekładnic kierowniczych ślimakowych kielce Jeśli powiększyłeś moc swojego silnika lub holujesz ciężki pojazd, albo interesuje Cię długoterminowa trwałość koła zamachowego oraz zmniejszone koszty naprawy, świetnym zamysłem będzie zamiana dwumasowego koła zamachowego na jednomasowe Regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego lublin Tego typu modyfikacja jednego dwumasowego koła zamachowego w specyfikacji na inne jest rzeczywistą możliwością tylko w momencie , gdy poziom mocy wyjściowej pojazdu pozostał na stanie (co wskazuje , że silnik nie został dopasowany dla posiadania większej mocy) Regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego kielce Jeśli zmodyfikowałeś silnik pojazdu, aby wytwarzał więcej mocy - lub gdy będziesz używać pojazdu do ciężkiego transportu lub holowania - musisz przemienić dwumasowe koło zamachowe na jednomasowe. Zestawy z pojedynczą masą, chociaż generalnie trochę głośniejsze (z powodu hałasu toczenia przekładni), są solidniejsze i tańsze, jeśli będą wymagać kolejny raz modyfikacji w przyszłości. Wymiana dwumasowego koła zamachowego vs zmiana na jednomasowe koło zamachowe – to jeszcze jedna rzecz , o jakiej należy pomyśleć , jeśli działanie jakim jest naprawa koła dwumasowego to coś, co wydaje się zbyt skomplikowane. W podobny sposób jak dużo części w modern samochodzie , dwumasowe koła zamachowe mogą być kompromisem. Dobrą stronę tego jest to, że dwumasowe koła zamachowe zmniejszają drgania skrętne w ułożeniu napędowym oraz podobne powiązane z tym wibracje i hałas. Mówiąc inaczej dwumasowe koła zamachowe są drogie i rzeczywiście podatne na awarie niż nie tak zagmatwane układy jednomasowe ( a już na pewno jeśli pojazd będzie modyfikowany w celu wzmocnienia momentu obrotowego). Narzędzia do konwersji jednej masy zastępują dwumasowe koło zamachowe nie tak skomplikowanym , solidniejszym układem. Dźwięk, który wydaje samodzielna skrzynia biegów, gdy biegi w takim obszarze stają w pozycji neutralnej i będą subtelnie potrząsane przez silnik. Brzmi jak delikatne pukanie bądź charczenie i nie ma rzeczywiście jakiegoś rodzaju niekorzystnego wpływu na skuteczność tudzież solidność transmisji. Dźwięk przestawiania się biegów ma miejsce jedynie w sytuacji , kiedy auto jest na biegu zero , a skrzynia biegów okaże się w ustawieniu neutralnym. To

Opracowano przez: Antoś